Sunday, April 19, 2009

Mullet

Tadi sebelum berak (tak senonoh betui), sebok sebok dok blog hop sebelum berangkat buntuit. Sampai lah ke blog si Tijah terjah nii..terkesima lah pulak (wah ayat kamus gila ni). Ni saja nak kasi short update lah sebab terbaca entry pasai pesyen rambut mullet..

Persoalan yang di bangkitkan oleh Puan Tijah tadi adalah samada pihak-pihak blogger tegar pernah mempunyai stail rambut sedemikian atau tidak? Ni haa, nak bagitauu, abe ni peminat setia rock rock kapak zaman 90's, semua lagu-lagu rock dia boleh hapal, bingit jugak telinga bila dia memekak (kutuk habis-habisan ni!). Tau-tau je la rock kapak zaman dodulu dengan rambut mcm Amy Search (tetiba amy search, haha) menggerabai yang sampai bila gula-gula jatuh dalam rambut teruih hilang. Naseb baik lah pulak dia tak ikut stail rambut macam tu, mesti kutu banyak kotttt.

Ni ha, gambar menakjubkan, selepas aku dok godek-godek photo album lama dia..ketawa berdekah-dekah lahh. Tapi gambar ni dah upload kat entry lamaa tu nokks, tak pe, nanti aku sampai sana, jadi spy terbang, terus belek-belek gambar gambar lama, mesti mak dia suka kan? Anak mertua mithaliiii *haha belum ada apa apa dah perasan anak mertua, ptuih!*



Dawn Miller boley?

Memula aku ingat adik pompuan diaaa, macam ala-ala auw auw gituu.


...tapikan, bila tengok balik, mcm comei je..haha, maybe sebab muka budak la kot? Tapi imagine, kalau dia masih kekalkan rambut mullet tu sampai sekarang (dah tua)...





Sesaja je aku amik gambar muka monyok, kenkonon merajuk ah sebab aku tampal muka kat gambar cina tuu hikhikhik


Haahahaha


**Tijahhhhh, aku tompang pinjam gambar curi kau yaaa

2 comments:

  1. After tengok gambar-gambar inniew, terus aku teringat si Joe Dirt :)

    ReplyDelete
  2. tompang aaa...gambar tu pun aku curik jugak! wakakakka!!!!!

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------