Perot aku ni nak kena terajang ke apa haaaa, pagi-pagi mesti sakit perot nak berak, then bila dah duduk, mesti tak bleh berak. Macam acah-acah je nak kluar tanak, apa kau ingat aku suka ke pegi bilik air setiap masa???
Eh pagi-pagi dah emo kan. Nampak sangat mood agak berpetir-petir hari ni.
I'm watching Mrs. Doubtfire now. Sangat kelakarssss hokeeyyy. Dah lama gila tak tengok. Last time tengok pon masa kecik, itu pon tak paham apa dialog, sebab kepahaman inggeris masa dulu amatlah terukkkk.
I not know how to sepik laike engglish.
Macam biatccchh Miranda (the mother) dalam movie niii baru aku tauuuu.
OMG it's Saturday today! Aku macam dah lost track of time *kes berlagak gilaaa ni hahahaha* We're having a family dinner tonight and we're inviting Wayne and Melody. Kelakar gila Melody and her sexual innuendo when she's tipsy/drunk. Ok lah, even when she's not drunk, she's still funny! Wayne pulak suka menunjukkan aku his workshop and sometimes aku menganggap samada aku ni rupa lelaki ke, sebab apakah kes nak tunjuk machines besar-besar, can he not see my taytekss besar ini?? haahaaaaa
I'm so glad that they welcome me into the familylahhh. Even Don said that his dad is more talkative ever since i came. Hehe.
The Millers are going to have a makan-makan party for Memorial Day, looks like I'm gonna see more of 'em Millers lah nanti yaaa. Aku macam malu-malu lagi mau tangkap gambar of them, nanti lah, bila bontot ai dah panas-panas selesa with them. Hahaaaa
We went to Walmart (they call it Wally World, hahaha budus gila) untuk beli international adapter. Apparently the one that I brought along tak boleh guna, sebab tak stable. Macam haraaam saja. Macam mana aku nak charge my thingss?!?! *emo*
Tapi sebaik sahaja we got there, mata aku mula lah menjadi kabur-kabur sebab emosi sopping sudah melanda. Haha.
So instead of buying the adapter (ok lah, we couldn't find it, maybe hari ni or tomorrow nak pegi tempat lain) I bought these!!....ok lah, Don bought these for me. haha
Cermin mata hitam that costs $12 sebab I forgot to bring mine and denim bermuda....berjenama Levi Strauss. HAA HAAA Levis hokeey, and it only costs $16. Nanti nak beli seluar panjang pulakk.
And NECESSARY accessories. Haha. Don bought me the middle one sebab agaknya dia terasa terancam kot sebab Mrs. Miller bought me the other two. Hahahha, berebut hokeyy diog nak beli kan aku baranggg. Syiokkkk! Hahahahah.
One thing I noticed about how they shop, is that diorg tak belek-belek barang tu sebelum nak beli (no hesitation). Kalau aku..mmg indecisive okk, tengok harga pon bukannya seringgit dua...mesti berpuluh-puluh hengget. Tu yang suka belek-belek tu.
It's 8am oredy, and I'm gonna go jog!
...chey tipu je, saya mau pegi dapur selongkar makanan. Hhaahhaah
Dasar pelahap betol.