Saturday, May 9, 2020

What Is This

Ada satu hari tu, I was on my computer, Don tiba tiba sapa aku dari belakang and asked me to stand up.

He pulled out a measurement tape and started to measure my waist and my hips. 

Aku ni mcm "wtf are you doing??"

Dia senyap je.
Lepas habis ukur He got back to his computer. 

Amende laki aku ni. Tetiba datang ukur pinggang aku kan. 

I did ask him what is he doing, but he wouldn't tell me. "It's a secret" bak katanya. 😂

Lantak la. 

So 2 days ago, ada package Amazon. Don dengan excitednya suruh aku unbox. 

Kau nak tau apa dia beli?? 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

An extremely short shorts uols 🤣🤣
Then kat bontot tu memang purposely ada kedut kedut supaya nampak shape bontot 😂

Bila aku try, guysssss, memang sebijik shape bontot 🤣 It's also very short, sampai rasa mcm pakai seluar dalam je. In fact, seluar dalam aku pun lagi panjang dari seluar ni 😂😂

Aku tanya la dia where the hell does it expect me to wear this. He said "you can do yoga in it. In front of me"

I was like 😑😑😑😑 
Then went on rambling how he wasted money on this blah blah blah. 

Urghh. Rugi $15. 

Anyway, ok la. Update soon. Nak buat yoga. 

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------