Saturday, February 20, 2010

Pulang! Jom! Jom! Jom! Jom! Eh annoying tak tajuk aku?

YEAY!!!

Hari Selasa dah nak balik!!! I seriously can't wait!!!

Nak tidur atas katil yg empuk. Nak tidur dalam AC. Nak tengok Astro. Nak main game. Nak cakap dengan Don setiap hari setiap malam setiap jam dan setiap minit. Oh rumah ai miss you!!

Tonight aku ada dinner night. Malam yang di nanti nantikan! Ok tipu, kalau boleh aku tanak pon buat dinner dinner ni. Menyusahkan. Godaiiiii

hahahh saiko betul perempuan ni.

Ada banyak aku nak bitching ni tapi tak der feel lah nak bikin ayat ayat panas guna touch screen. Sabar ya nookkkk.

Isnin malam aku mau beronggenggg. Siap dah booked van dan kereta. Semangat kejiranan sungguh.

Yer lah, nanti dah start kerja, masing masing dah terpisah. Ai will miss you! Muah muah muah. Hahha geli tak?

Ok saya mahu main game sambil mendgr ceramah bosan ini.





- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------