Monday, July 27, 2009

Gambar outdated

Kan hari tu we had a birthday party, so Donnie finally got pictures from Melody sebab I dunno, something wrong with her email connection kot..tapi apakah, duduk sebelah rumah je..haha.

K la, sebenarnya tak der apa apa nak update, sebab kalau aku update je mesti nak marah marah. Banyak controversy topik yang aku mau tulis tapi nanti nanti la.

I'm having a headache ni, main the sims banyak sangat kot. Hahaaaaa

Ok, gambar saja la, malas mau type byk byk.



Ritchie and Melissa depan pokok tomato. Melody loves gardening, semua cili aku pau dari Melody Haha.



Janice, Bobby and Anna.

Oh that's our house kat belakang tu! Cheh, our house..hahah perasan. Pic was taken dalam Wayne/Melody's yard. Bobby is Don's 2nd brother and Anna is Don's sister. Jan is Bobby's fiance.


Si monyet bersama si jelitanya. Hahahah. Sila muntah.


Alia and Dad. Eh, kulit sama! Adakah itu bermaksud aku sudah putih setelah berada di negara orang putih?? HAHAHAHAHA!

kk sila buat muka jijik.

No la, he's just tanned.

Wah, saya pon tanned ok *malu malu*

1 comment:


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------