Monday, July 20, 2009

Farmers Day

Hari tu kan aku pergi Farmers Day, tapi macam malas nak upload gambar (bila je aku tak malas ah?). Tapi hari ni macam tiba tiba rasa sayang pulak kalau tak upload, nanti mesti tahap kemalasan dah melanda landa..haha

Sebenarnya banyak lagi aku nak tulis, tapi nanti nanti la, ni pon guna another computer so keyboard adalah suckesttttttttt.

Sila lihat gambar gambar sahaja ok! Haha..



Keaadan seharian di Farmers Day, China Grove. Don tak habis habis mentioned kat parents dia "this is just like Jonkers Street in Malaka *sila notice the spelling, that's how he pronounced it..haha*". Tapi memang betul la, macam kat Jonkers street..cuma tak der cina je. Oh nama tempat tu pon CHINA Grove..which has NOTHING to do with the Chinese.


Pakcik Don yang tak tidur semalaman. Kah kah kah. Eh apasal gelak pulak..kesian dia.


Sama je. Ntah napa dabel upload lantak la nokkk. Sila kelip kelip mata..hahahah..saiko


Nampak tak perempuan berbaju merah itu? Ya, itu adalah normal size orang orang kat sini. Gumuk gumuk ok. Kira aku FIT WITH THE CROWD la kan. Hahaha..


WTF? Dengki ok Don ni. Aku suruh dia tangkap gambar aku, dia tangkap gambar masa tengah minum. Buruk lantak betul. Wah!!


Siapa si jelita itu? Awww! Hahahahaha..ok ok sila fokus ke tin Sprite di tangan...

Ini sebelum makan Funnel Cake..comot habis ahh. Funnel cake macam otak lembu je aku tengok..hahaha


Carla and Don Miller berjalan menuju ke kereta. Yea, we didn't get anything, semua barang macam blahhhh.


Ni perasan tengah lawa la tu. Tengah melayani perasaan. Jerawat timbul timbul! Benci ok! Malas nak photoshop...el natural gituwwww..Hahaha..


Dalam kereta pon masih boleh posing posing. Ye la, macam rasa rugi la bawak camera tapi tak tangkap gambar. Nak tangkap gambar masa kat festival tu macam malu. Ye ah, aku sorang je foreigner ok. Beriya iya nak tangkap gambar. Haha. Rata rata memang semua rednecks.

Saya je yang special. *malu malu* hahaha


Perempuan si muka tempayan.


My walking ATM machine :x :x


Ni masa kat junction..saja nak tangkap gambar kat old town ni, sebab ada tulis "CHINA GROVE" hahahaha...cacat sungguh.

Oh ya, rata rata kat sini semua bangunan setingkat. It's not a capital city, so bangunan semua agak kampung kampung. Hahaha


Monyet ni lagi


Dabel lagi. Apakahhhhhh. Adakah computer tu ingin mengatakan bahawa lelaki ini sangat kacak sampai upload sekali tak puas kena upload banyak kali??

Hahahaha..sila muntah.


Masa ni boleh tak Don cakap "You always make faces on cam, now it's my turn" terus buat muka ikan buntal. Apakah cacat lelaki ini??


Si hidung kembang.

What? I was talking about him. Hidung saya tak kembang masa ni. Hahaha


Ya Rabbi...huduhnya muka..hahah..sori la, blog ni mmg honest gila. Tak de photoshop photoshop kenkonon nak jadi perempuan lawa. Muka macam tong pecah pon sanggup kasi upload..


HAI WE IS COOL PIPOL.


Haaaaahaaa Don cakap ini "The Malaysian pose". Hahahaha..tapi agak betul la kan, ramai je orang Mesia buat pose mcm tu..hahaa


Asian Pose nombo 2. Muka saya adalah sangat cacat.

K dah. Tu je. Hahahaha

Nanti saya updet lagi ok!

4 comments:

  1. yea yea.. malaysian pose tu yang tak tahan. hahahaha

    ReplyDelete
  2. ingatkan banyak gambar dkt china grove, tapi scroll down, muka alia n don, scroll down logi muka alia n don, alia n don, alia n don... ahahhaha, sbar je la. :p

    ReplyDelete
  3. sonot tgk korang dua org nih.ahahha

    ReplyDelete
  4. ye2 agreed with you...kat msia kalo kita dah kata x nak, still promote lagi! Kalo overseas "Are you ok honey? shout if you need help". aku suka camtu lagi laa dari dok menempek kat sebelah "yang ni bagus kak, yg tu lg bagus"

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------