Monday, August 24, 2009

Shopping aftermath...

Kan hari tu pergi shopping, tapi tak sempat nak update apa-apa sebab kemalasan kronik melanda...ni baru nak update, tapi kemalasan tu masih ada sikit sikit, so buat kerja separuh hati la..haha..

Anyway! Disaster for that day! Hari tu Don tak ikut, so the disaster agak kuat sebab duit kena keluar dari poket sendiri..hahah!

When I was at the cashier, masa tengah keluarkan dompet, boleh tak mak Don cakap "you didn't get his credit card?? Why?? You know his PIN number! USE IT!"

Hahahaha...sungguh kejam...tapi apakah, I'm not his wife yet, tetiba nak demand mintak credit card..cacat sungguh tak! Lain cerita la kalau he's with me kan...kelip kelip mata je, terus dia bayarkan. Hahahahahaha..keji nya aku ni.

Anywaaayyyyy, I'm collecting some baju baju utk pergi Vegas nanti, takkan nak pakai baju koyak koyak kot (not that I have any...chey, dan dan kaver line haha).

Did I tell you we went to Kohl's? I love Kohl's.


Yayaya! I bought a dress! Susah ok mahu cari dress. Semua dresses yang aku jumpa before this, semua tank dress la, tetek kecik la, string dress la, >$100 lah..mcm mcm ok!

I need a dress for the business party masa kat Vegas nanti. I'm thinking of wearing it with a calf-high boots, tapi sekarang summer, mcm tak padan lah pulak. Strappy sandals??...I dunno what to wear it with lah!! Skali aku pakai selipar jepun kang...


Ok next!!





I love my babydoll top! Maybe you can't see, but there are manik manik kat bunga bunga tu.

I can mix and match it with anything! Sungguh best!!


Seterusnya!


This is my fav too!!

Though I didn't buy it on the same day (I..err..ok Don bought this a few weeks ago), but I love the glitters kat dada tu! It's a sleeveless top, tapi takkan aku nak pakai mcm tu je kan, I don't want to show my flabby arms..haha.


Next!


Ini pon I didn't buy on the same day. I love the sheer-ness of the top. Sungguh berangin. Fits well kalau pergi bersantai di pantai memakai bikini...tapi I don't have a bikini. Mati semua orang kalau aku pakai bikini kootttt..



Next!


Siapalah si gila ni...haha. Posing muka macam pekasam! (apa motif tetiba pekasam?)

I didn't buy the top on the same day juga (abis tu, apahal kau nak sebok sebok letak dlm entry ni lah cacat?) Haha...saiko.

Anyway, the material is satin and I love satin. Tapi kalau pakai kat Malaysia, adanya aku lemas dengan peluhhhh..I don't really like the belt that it came with, so I most probably would pakai my own belt nanti.

Well, its belt is a multipurpose belt, I can use it to jadi reben kepala, ikat kat beg, etc.


Next!



Har! Har Har

Sila muntah. Keji aku tengok gambar sendiri.

Satu outfit tu aku beli masa kat sini, though they're not entirely new..I've worn them a couple of times, definitely gonna bring them to Vegas.


Ish ish ish, teruk sungguh posing muka aku kan..tapi pernah ke aku posing muka ala-ala control ayu/cun?? pernah ke?? Bukan selama ni mmg muka macam haprakk keeee...haha..Nak control control?? That's not me bebb.

Eh apakah tetiba nak emo?

Anyway! Here are the prices of the outfits (yang aku beli that day):


Gila hokkk, 80% off. Dari 34 jadi 6.80...mcm Rm6.80 youu! Kenot tahann!



Imagine (or at least I did/am) Rm17.60!! Elle RM17.60...wah, mesti mahu beli. Hahah...

Teruk tak perangai..

Tapi betul, kalau dok nak convert duit, mmg takkan beli apa apa la selagi ada kat sini. Baik lupakan terus bab bab convert mengonvert ni kan!



Ni memula ingat tanak beli, sebab tak nampak tanda discount kat atas rak..skali nampak, terus tarik.

Hehehe..



Teruk lah perangai aku ni. America is shopping heaven. I kenot tahannnn!

10 comments:

  1. Khol's???? THAT'S THE BEST PLACE TO SHOP! like seriously kn????

    Another thing that I LOVE bout that place is.......they have my size!!!

    Very the bomb ok all your baju!!! Way to go dear~

    ReplyDelete
  2. Beb, I KNOWW! I LOVEE KOLH'S!! Best shopping department ever! (eh, department ke? it's a building by itself..haha)

    Sebab tu I love kohls jugka ok!! THEY HAVE MY SIZE!! HAHAHAHAHA and ada brand brand jugak!! And they have everything a girl needs!!! Well, except for shoes la..tatau la tempat you ada kasut ke tak, but sini tak de :(

    ReplyDelete
  3. Sini ade tempat kasut, maternity, kitchen stuffs but wa tarak pedulik itu semua... pasal baju+pants+accessories semua sudah cukup gempak (and MURAH) for me... call me cheap.. I dont care...! hahaha...

    I Heart Kohl's!!!~ If you're still there till black friday.. Lagi gempak I tell u.. sila la beratur dari 8mlm.. the deal is like over the roof! Wooof! Woof!!

    Makcik penah beratur in the freaking cold...the snow + wind mcm ape je... tapi tetap gagah ok.. sekali pintu bukak... aku laa yg paling kiasu...tolak2 orang so that I masuk the first one... Naseb!!! Wa tarak pedulik!

    ReplyDelete
  4. owwhhh~!!..aku paling suka babydoll dress tuh..cute sgt...

    ReplyDelete
  5. aku suka dress ko tuh, giler sweet laaa....... huawaaa!!!

    usd6.80 nok? kaalu jadik RM pon still oke what.. hohoho~

    ReplyDelete
  6. RIndunya nak shopping murah2 cmtu!!!!!!!!!

    Hahahhaaha....
    Aku suka no. 1, 3 & 5...
    Sila pakai baju tu berulang ulang kali okie.. suits you well!!

    Kenapa ko tak tarik si DOn tu... hahahaa...Mak dia gila open mind..
    Next soping ko da senang nyah, swipe aje credit card dia. hahahahaa

    ReplyDelete
  7. baju-baju tu macam sesuai juga untuk ibu mengandungggg....hahahahahaa...

    ReplyDelete
  8. I love the glitter top and Agnes Deyn pose! Sakan kau shopping, jealous ;)

    ReplyDelete
  9. The 1st and the last looks greatestest on you!

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------