Thursday, December 27, 2012

Hateful

Hamik kau, update 3 kali dlm sehari serentak.

Ni la nama dia sifat rajin telah kembali.

Anyway, I wanted to reply to all of hateful comments yg pernah dapat, tapi its either dah terjawab, or backed up by my awesome readers (You!).

Aku pon tak paham kenapa orang nak comment penuh dengan perasaan dengki, kalau tak suka tu, tak payah la baca. Yang kau bersungguh sungguh sampai nak komen bagai tu kenapa?

Sebenarnya kau suka aku kan...tapi malu nak cakap. So kau nyorok belakang "anonymous" kan? Ala ala macam budak tadika....suka kacau kacau perempuan tu..padahal dalam hati ada taman.

Umur pon dah separuh abad, tak payah nak berperangaikan kebudak budakkan. Kalau suka cakap je la suka. Nanti ai kasi biskut chipsmore ok?

kiss kiss.

Tak paham aku orang macam ni. For me, kalau aku tak suka baca blog orang tu, aku tutup je. Tak kuasa la pulak aku nak click "comment" pastu kena spend time untuk type pulakkk.

They don't deserve my energry and time.

Wahh. Spiking kau. Kelaaaass.

Anyway, sebenarnya aku tanak la blog marah marah macam ni (eh, marah ke?). Ai just nak blog hepi hepi stuff je.

So mari la kita berkawan balik yek?

kiss kiss lagi.

1 comment:

  1. Salam Alia, manusia tak akan puas and sentiasa berhasad dengki. Tapi biarkanlah mereka tu. You're an awesome girl, keep that awesomeness. I adore you so much! Love ya

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------