Tuesday, May 4, 2010

You are so disgusting. Yuck!

Today is a very very very slow day....waddehel, sekarang baru pukul 9:56 pagi, otak masih mengalami process penyegaran lagi...hahahaha

What the crap lah, sejak dari semalam aku rasa asyik nak kentut. Was it something that I ate? Aku makan apa semalam?? (ayat menyatakan si Alia ialah seorang pelahap, sampai tak ingat makanan yang di makan)

Jap, nanti sambung balik entry ni. Tetiba lah pulak kerja aku terhenti.


*****
//EDITED: Aku terasa macam keji gila pulak. AI IS INESEN OK. LOLOL

*****


Ok, sambung cerita kentut.

LOL.

Terus tak bersemangat aku nak cerita pasal kentut weh.
Waddehel, kentut pon boleh jadi cerita.

Tapi yeah, have you ever rasa nak terkentut sangat tapi you kenot sebab you're in a room full of people?

So you resorted to tahan kentut and tetiba lah pulak, kentut tu masuk balik dalam perut.

LOLOLOL

Disgusting I know, but it's an honest question!!!

Semakin banyak kau tahan, semakin banyak kau mengentut dalam perut. Last last jadi sakit perut sebab terlalu banyak angin di dalam perut.

LOL

So nak di jadikan cerita, semalam aku memang rasa nak kentut sangat, but I was busy and aku terfikir, kat mana aku nak melepaskan angin ni?? Kalau dalam toilet, mesti ada orang, and mesti diorg boleh dengar. Kalau kat tangga, lagilah bergema kan, takut takut org yg kat lobby bawah (I'm on the 14th floor btw) tu boleh dengar kentut aku...haha.

Macam macam aku fikir, sampai aku TERkentut dlm office.

LOLOLOLOLOL

Pastu dah menggelabah nak tahan, but boleh ke kau sekat kentut kau?? Sedang sedang kau sedap kentut, skali nak kena tahan. Mana makan brake tu beb.

HAHA!!

Tapi nasib baik masa tu dah pukul 5:40pm mcm tu, so orang tak ramai dah, and bunyi kentut tak kuat sangat.

Crap, tapi aku rasa member depan aku tu boleh dengar siot. Malu seh!!! Tak pe, kentut itu lumrah alam, semua orang kentut kan??? *ayat penyedap hati*



That reminds me of my other kentut incident masa kat Uni...haha....

I was at my friend's hostel (lets call her "A"), she lived with 2 other girls yang aku tak kenal pon, so memang strangers lah kan.

Masa tu aku dengan 2 of my other friends tengah lepak lepak kat bilik si A tu, aku dgn member aku duduk atas lantai.

Tengah aku adjust kedudukan bontot aku, tetiba lah pulak angin terlepas. Kuat pulak tu.

omaigod, masa tu aku rasa bilik tu boleh bergegar sebab macam taufan.

And the funny thing was, my friend's awkwardness!!:

Me: Oops
Friend: ....tak pe.......*muka merah merah*

AHSHAHAHAH crap!

Bukan patutnya aku ke yg rasa malu??! HAHAHAH!!

Ok shaddap all of you, memang aku dasar tak tau malu.

"tak pe" je reply dia??? Hahahah....kalau aku, memang kat situ jugak aku gelak macam haram.


Ok now aku seriously nak kentut. Imma do it in the washroom, lantak lah orang stall sebelah tu cakap apa.

HAHA!

4 comments:

  1. memang lawak superb lahh ni!
    agaknya u terminum tongkat ali power root kot tu yang asyik nak kentut je tu

    ReplyDelete
  2. cite psl kentut pun buat aku nak gelak gila. nice.hahaha

    ReplyDelete
  3. LOL!!

    I know, I know!! Sangat tak best kan when you have to supress your kentut!

    And what about the silent ones? The ones that escape without a rustle tapi... BAU dia... BIOHAZARD!! Malu siot! Esp if there's only the two of you around.. and you know the other person knows that s/he did not kentut.

    Love your entries!

    And loving the word verification "booph". Sangat appropriate!

    ReplyDelete
  4. hahahha..adoih...pengsan. tapi betol la. kalo tiba time nak kentut tu memangtak boleh ditahan2a. buat la style dudk camne pon tetap nak terkeluar jugak. solutionnya.. time nk kentut tu buat la something yang mendatangkan bunyik bising sepanjang proses kekentutan tu berlaku..ketok2 fail ka, cakap kuat2 sikit ka, so orang tak perasan le kan kita kentut. hwauhahhaa.. bab bau.. buat2 tak tau sudehhhh... adoih..pengsan sekali lagi. hhehhee..tetib word verification pon ala2 memerli nih.. 'foroot' katanya. hehehe..

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------