Thursday, March 11, 2010

Update kedua untuk Hari Jumaat

OMG, boringnya kat office ni...all of my talk-buddies dah kena campak ntah mana, so tinggalkan aku sorang sorang kat sini. 3 hari aku tak dtg opis, terus aku mcm tak tau apa perkembangan semasa...haha.

I feel so alone lah. I wish Don was here, duduk sebelah...nak duduk atas lap pon boley hikhikhik *ketawa gedik gedik*

PANG!

Penampar sakti daripada emak.

Haha...

Lihat lah cubicle (albeit pinjam) kosong ku. Laptop company pon tak der lagi, ni aku guna netbook adik je. Kesian kan.


HAHAHAHH ye, gambar aku lagi. Best kan. Padan muka hang. Silalah tatapi wajahkuuuu iniwwww



******

Anyways, dude, aku macam tak puas hati, sebab tadi aku pergi toilet, tapi toilet macam hanjing. Aku tak tau lah orang sebelum aku tu berak berterabur ke dia saja je suka main air.

SATU TOILET CUBICLE TU BASAH. Sampai ke pintu pintu. Basah yang jenis masih menitik titik tu.

What the hell. Kau basuh toilet ke makcik?

Kau kencing sampai ke pintu ke? Gila power punya tekanan.

Aku tak paham lah orang yang ada habit nak basuh pintu, lantai masa buat biznes ni. Eventho you've got a good intention nak tolong makcik cleaner basuhkan toilet, tapi kau tak reti buattttttt. Please lah, you're making others terseksa. If it's not your profession, then don't do it like the pros do it, boley? Kau berak dan kencing je lah, tak payah nak rajin sangat nak cuci itu ini. Menyusahkan orang lain je.

Satu lagi, kenapa kau nak cangkung kat TOILET DUDUK? Kau nak cangkung, use the squating toilet. Toilet duduk, um, well, untuk DUDUK.

Duduk dengan cangkung pon tak tau beza ke?

Though I am one of those few yang selalu letak tissue atas toilet seat sebelum guna, but still, they look fucking disgusting. Kat rumah kau panjat jugak ke?

Is it too kesyaitanan kalau aku wish orang macam tu tiba tiba kaki terjerumus dalam mangkuk toilet yang penuh taik ituw?

Bwahahahaha *gelak ebil*

But you know what's funny? Don didn't know about the existence of the squating toilet until he was here in Malaysia. Dia cakap pelik gila, and tak tau guna. Haha..I don't think dia pernah cuba pon...and I don't think he'd like to cuba...


Anyways, jangan jadi macam pakcik ini yer anak anak....



Haha..tak senonoh, perlu ke aku letak gambar pakcik tua atas toilet


//UPDATE: Sebenarnya diorg dok siram siram lantai tu sebab nak amik air sembahyang.

3 comments:

  1. hahaha.. aku pun sakit hati bila tgh tak tahan nak berak ni, tetibe nampak kesan tapak kaki kat toilet. tak sempit ke nak mencangkung kat toilet duduk?

    ReplyDelete
  2. few things yg buat aku sgt hate itu annexe..

    (1) pekerja yg ramai, lif yg super "laju".

    (2) pekerja yg ramai, lobby yg super "besar" and mmg super crowded coz most of them arrives cm one shot..

    (3) tandas yg super "kering".. ish..ntah la.. i thought level yg aku pegi training aje yg always basah.. ur place pn??? huhuhu.. no comment...

    ReplyDelete
  3. hallo..

    eheh..nak komen gbr ckit..kiut sesangat, i esp luv ur fringe...i never can get my fringe kemas mcm tu, huhu..nak g saloon, mls nk dgr hairdresser tu mbebel itu ini psl rmbut aku..tp nk gunting sndri pun x reti, haha..

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------