Friday, March 19, 2010

Main tag tentang partner saya! Wah, tajuk mengancam.

Copy Tajuk entry “sepuluh” dan paste di post anda..

Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya.

Gila kejam, nak BM je. Aku punya BM dah lah tunggang langgang, mesti korang pening baca.

Lantakkkkk.


[#1] Siapakah diri anda di rumah?

Seorang yang pemalas, pengotor dan penternak lemak tepu.

Hahahaha.

Eh tak boleh ke jawab macam tu?

OK lah, kasi chance...eh, silap, kasi peluang... saya ni kalau depan keluarga, senyap sikit, kalau nak bandingkan dengan kawan kawan. Sebab kalau depan keluarga, tak boleh nak cakap open open sangat, nanti mulut kena sengat (wahhh, rhyme kan!).

Tapi jangan salah anggap, saya suka hang out dengan family (screw all BM) jugak, sebab kalau pergi shopping ke apa, bapak yang bayar utk makanan...hahahahahahaha.

Dasar pelahap betul.


[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?

Seorang yang bajet alim dan baik.

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA gelak keji.

No lah, I'm actually very talkative, very bising and very outspoken. Kadang kadang aku rasa aku cakap benda merepek dan bermulut tempayan.

Oh who gives a shit, itu adalah satu topik perbualan yang HANGAT!

Anyway, I am so me when I am around them. Tapi kadang kadang aku senyap bila diorg berborak...maybe sebab aku tak paham apa topik diorg ataupon aku dah penat cakap. Tapi selalunya aku tak paham. HAHAHA


[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
1) AI WAN TO GET MARRIED OK.
Ok, this is entirely my fault lah. Dia dah proposed banyak kali, tapi aku macam "what? u want to get married now? no no nooooo, i'm still young!!! noooooo" Haha...saiko. Perasan muda.
2) A new laptop. Tho I can see this is happening VERY soon...hmmm
3) My own house/apartment. Nanti boleh decorate lawa lawa!! WAHHHHH!! SUKA SUKA!
4) A new purse. Don, please take a hint. HINT HINT HINT. LOL
5) Lasik eye surgery. BOLEH TAK?


[#4] Siapakah nama pasangan anda?
Eh, perlu cakap jugak ke? Ai malu laaaaahhhhh. HAHAHH

Ok memang aku nak kena sepak.

Nak nama penuh ke apa? Tak payah lahhhh...nama manja sudaaaah. Don Miller <3



[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

1) Dia tak main sukan, so I don't have to worry about him wanting to keluar petang petang dan main bola instead of beli botol kicap (motif botol kicap??). I oso don't have to berebut TV kalau ada World cup ke apa ke...haha. SYIOK WEHH!
2) He knows how to make me smile. Walaupon kadang kadang aku rasa nak sepak dia sebab lawak bunguk gila, tapi lawak dia tetap kelakar...what to do...

Contoh lawak gaban dia (ni baru berlaku 5 mins lalu!):

Dia bangun dari kerusi, then tersepak meja...he stubbed his toes lah...and this is what he said:

"OUCH! ...................*aku buat tak heran sebab aku tengah busy update blog!*
That didn't hurt at all. I just like my girlfriend to know that I exist!"

Hahaha...bongok.  

3) We share the same interests...iaitu bermain games dan bila dah penat main game...tidur. HAHAHAH. Masa aku kat sana, hari hari main game..lepas tu, tidur (bukan sekatil ye, harap maklum...sebab tu nak kawen cepat, sebab nak tidur sekatil lah!! hahahahaha!!!)
4) Dia pandai masak. HAAAAAA. Aku kan pemalas....sooo.....
5) Dia lah encyclopedia bergerak aku. Padahal hari hari dok mengadap internet...google je lah, tapi takkkk, nak tanya Don jugakk...hahaha. Kalau dia tak tau jawapan tu, dia lah yang gugel, pastu dia lah yg explain kat aku...sebab aku kan bongok sikit, dia explain dlm layman's term je .
6) Dia tak minum arak!!! (best gila orang putih tak minum arak ok!!  He's a RARE species!!)
7) He quit smoking FOR ME!!!! YAY!!!!
8) Dia tak makan pork sebab dia cakap tak healthy!!! YAY!!!!

Eh terlebey sudaaa


[#6] Bila tarikh anda couple?
Shit, seriously tak ingat. Tarikh official aku tak ingat, sebab kitaorg kan kenal online, but it was around 2001/2002 lahh.

Aku rasa tarikh tarikh macam ni tak perlu ingat pon, lain lah kalau marriage...itu memang bawak sepanjang hayatttttt.. nanti nak claim anniversary gifts...hahahaha!!


[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

Masa dia melayan sorang pompuan ni sebab pompuan tu saiko, suka gila kat Don sampai nak pindah serumah dgn dia. Then aku marah lah, lantasssss aku pon cheated on him bersama mamat Belgium.

HAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHA. Sori, aku gelak kat diri sendiri, sebab mamat Belgium tu bukannya hensem pon, sekadar accent dia yang WOWWEEESEXI tu je. HAhaaaa.

Ala, kejap je pon, 2 bulan courting, 2 minggu "couple". Hahah....cacat okkkk.



[#8] Lagu tema cinta anda?

We don't have a love song (yet). Believe it or not!! Ok, memang believable cause we've never danced together...eh silap, before we met, we've never danced (duh). And there's no significant song yang kitaorg boleh categorize kan as our "love song".

Tunggu kahwin nanti!

And oh, the first time aku menari dengan dia masa aku kat US hari tu...menari dlm kitchen...sambil dia memasak, sambil menari. HAHAHAHAH



[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Jangan lah negative sangat kat orang lain sayangku. Dia ni memang tak suka orang...sebab aku pon paham lah, manusia ni ada yang celaka celaka...tapi bukan semua...itu je lah kot....setakat ni. HAHA.

BUT, he came with that package...so nak buat macam manaaaaa. Haha


[#10] Tag 10 rakan ada yang lain
Aku tak kisah lah sesiapa. Nak buat, buat, tanak buat jgn buat.

TAPI, aku nak SHAD dan MURTAZA buat...hahaha sebab aku nak baca rahsia rahsia kerajaan korang.


*****
 

Perbezaan ketara! Hitam putih, pendek tinggi, gemuk kurus, hidung mancung hidung penyet




I LOVE YOU LAH BUSUKKKKKKKK! <33

1 comment:

  1. ha? nama aku naik jugak ke?
    ahahaha.
    will do will do. dh lama x buat benda ni heheee

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------