Wednesday, July 15, 2009

Twitter me!

Ok, saya sudah registered on Twitter! Though there was a moment of frustration and anger management sebab dah jadi kes yahoo messenger that ALL THE GOOD NICKNAMES sudah taken.

Yay!

Ok.

Then what?

Hahahhaaha

Aku macam masih blur blur...how the hell do I update this twittermajic via my phone?

Wah, masih buntu. Ketara sangat kah kebodohan aku? hahah!

Anyway, plis polo me on Twitter ok! (wahaha, mintak orang follow, tak malu betul)

Allyrgy

Yes, it's allyrgy....as in allergy...but with my name..clever kan?? Hahahaha....ok lawak keji.

K bai.

5 comments:

  1. waahh...dan berjaya nampaknya...
    *clap clap

    ReplyDelete
  2. dah polo.

    don poget to polo me oso haaa

    ReplyDelete
  3. Marilah mari, kita bertwitter!!! YAYNESS!!! Alia is tweeting yawh.

    ReplyDelete
  4. jgn lupa send my regards to them(pak cik2 cowboy tu)

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------