Saturday, July 18, 2009

Random gamabr

Ok so the party was canceled, no big deal lah. We're still heading to the farmers day festival tomorrow.

Anyhow, since it's 3:30am and I'm still awake and I can't sleep and my perut sakit asyik nak berak je, dan sebelum aku bercakap tentang berak..baik aku letak random gambar kan!



On the way to Walmart...my fav. store...haha. We went with Mom, Melody and Ashley. Yang lelaki semua tinggal rumah.


Ya rabbi...buruknya mukaku..hahaha..dahi kilat kilat ew! Macam mana nak rapatkan pores ah? Tampal tepung ah? Apa jadah tampal tepung tibatiba..haha..

Oh kalau korang perasan, kat bulu kening kanan aku tu kan ada macam benjol kan? Hahaha...aku sebenarnya pon baru perasan..teruk jugak la benjol kepala aku ni..haha.


Ni gambar lepas muvie. The parents came and picked us up and terus pegi makan. Sori la, masa kat cinema tu tak der gambar, sebab jakun sgt kot..and malu, apakah tetiba nak tangkap gambar dlm cinema..and plus takut mcm kat Malaysia..camera mana boleh bawak masuk...hahahah


I like this picture sebab aku nampak agak lawa. HAHAHAHA habislah mati perasan..Sebenarnya muka nampak separuh je, sebab tu perasan lawa sikit..selalunya kan macam tempayan..

Tapi Don buat muka tongok and camera gegar..


Ha kan dah cakap, muka tempayan. Ni Don kena paksa senyum..kalau tak paksa, takdenye dia nak senyum senyum nii!

But omaigod, kulit aku hitamnya! Bila bergambar dgn Don, mesti mcam taik cicak..hitam putih..haha..

6 comments:

  1. Hitam??? pls jangan kecik kan hati I yeah *cey ape cer I plak nk kecik hati?? * .. itu bukan hitam ok... pls gune the right term ... Tan ok.. Tan ... Thoroughly tan ... heylo..mak sallehs semua jeles ok ngan skin tone mcm kite ney ... atau saye seorang yg perasan??? pedulik! =)

    ReplyDelete
  2. hitam manis la.
    macam aku ni.
    *ayat nak sedapkan ati sendiri*
    :D

    ReplyDelete
  3. It's been so long we've lost touch and I dapat tau you're in US, teruknye aku, LOL.

    By the way, nice stories, I really enjoying it :D

    ReplyDelete
  4. alia,
    kalau nk rapatkan pores...try la MARY KAY. kt sana lagi senang nk beli!!!

    ReplyDelete
  5. wowww sgt riang ria anda berdua! hehe

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------