Wednesday, December 30, 2015

December in North Carolina

This is going to be a very short update because:

1) I am hungry as fuck to the point of being angry. Hungry + angry = hangry.

2) I am hungry as fuck to the point of shaking. My fingers are shaking yo. Boleh jadi parkinson's.

3) I'm lazy.

4) I don't want to type anymore.

5) and yet I'm still typing.....waddehel

6) I don't know what else to type

7) It was a boring day

8) I'm hungry.


Goddddddddddddddddddddddddaaamnnnitt I'm so hungryyy mannnnnnnnnnn.

Ok nah sila tengok gambar.



WINTER IN NORTH CAROLINA

Everywhere else is already snowing, but not NC. It's still hot as bawls over here.
Extreme cold cuma during Jan and Feb saja. December ni, weather mcm main acah-acah je.
Kejap sejuk, kejap panas.
Eventhough malam kat sini boleh tahan jugakla sejuknya, tapi bila siang je, boleh pakai singlet je uols.
Mak walrus Asia ni dah tak sabar nak tunggu suhu yg boleh pakai baju berlapis lapis. (lepas tu complain sejuk bedi hahaha)

People here are like "but you wouldn't stand the cold!" I'm like  "excuse me, don't underestimate the fat layers on my body"

hahahahahahahahahahaha

ok whatever la kan. Korang nak tengok gambar je. Ok nah.





We went walking with this girl.





"Lets hold hands" katanya.




Both houses are the Millers because next door is uncle Wayne and aunt Melody's house.
Kata duduk kampung kan, so sebelah sebelah memang keluarga la.

Kah. kah kah.







 I love how the trees look like during winter time.
Ranting ranting je tinggal.

Artistik la katakan.







Budak ni belasah je. Lawn rumah orang pun dia main selamba katak je main-main depan tu.



















Ok tu je entry kali ni.

I told you I'm hungry as hell. Nak pergi makan. Ok bai.




Sekian,
from us.


Sila abaikan muka selebet saya itu. Tu muka tak mandi. hahahahahahahahahahahahahahaahahhahsjahajs Ok bai.




5 comments:

  1. Artistik sgt pokok tu semua. Golongan hipster malaya mesti suka.

    Eh jap, ko meniarap kat trngah padang ke snap pic budak tu? Hehehe apesal aku rasa kau comel hahahahahahahahamamfjfkr

    Gi lah makan

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Comel gilak budak tu weyyhhh!
    Kirim salam kat dia. Kata uncle cEro kirim salam.
    hahahaha

    Oh, btw, neighborhood kau mcam rumah2 dlm TV series True Detective.
    Macam cool sanagt. Hehe

    ReplyDelete
  4. dah terbalik....alya kurus... don plak gemok.

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------