Wednesday, March 13, 2013

Dear Hijabistas v2.0



I know this is fairly a late entry, but I've been busy and lazy soooooo....

Anyway, I've been wanting to do this post for the longest time! Cause I couldn't stop laughing bila baca komen komen korang on my Hijabista entry ni!

So mari kita merealisasikan imagination imagination korang ini ye!



=================

So this is the original doodle.....

For those who are too lazy (god knows why!?) to click on the link on the said entry...I was wondering why on earth would someone put a huge ass flower on their hijab/head?! What's the purpose of it?







And here are some of the hilarious replies I've received....





Hahahahahahah.. bongok gilaaaa


For those who are wondering...haiwan apakah the last Anon tu was referring...



TA-DAAAA!!



And I took the liberty of re-drawing it!


HAHAHAHAH!!!

SAMA TAKKKKK???


I mean by putting a gigantic flower on your head, means you're publicly saying you're "one with the nature" la kan??

Alang alang nak letak bunga gabak ...jangan la guna bunga plastik yang oi...tak dee classssss. Baik hangpa guna Rafflesia terus dengan daun daun dia sekali!!

Baru la ada WOW FACTOR!


Oklah oklah...maybe tak logik la letak bunga Rafflesia tu atas kepala.....




........Rafflesia mana ada daun Alia!!





BOOM!


Nah!!
Boleh guna dried leaves jugak!!!
I'd even suggest you to use all those ranting ranting kayu selit selit kat celah celah tudung tu sekali!!

Baru ada OOMPH FACTOR!!




Tapi understandable la jugak..since Rafllesia ni susahhhhh nak dapat..kalau nak kena daki gunung Kinabalu tuuu..mampu ke anda??

Mak gajah ni memang sah sah la tak mampu...




Oleh itu, I'd suggest you to find an alternative!!

But fret not my Hijabista friends....I found a simpler, cheaper and a VERY FASHIONABLE way!










GUNA PASU BUNGA MAK LETAK ATAS KEPALA!!


HAHAHAHAHAHAHAHA


Oklah tipu, I didn't think of it! But this genius lady did!






Now who says that I have don't have sense of fashion??
Fashion depends on your creativity and it seems that ......

I am even MORE creative than you are!




Ok dah.

Bai!!


Jangan marah ye kawan kawan, nanti tetek lanyut sebelah.
Nanti kena buat entry pasal teteks pulak.
ahahahahahahahahah

3 comments:

  1. hahahaha...nk putus urat kentut tgk pic2 tu..sgt kretip...

    ReplyDelete
  2. Bunga pokemon tu lawak.hahahaha.sebijik mcm ko lukis aliaa..aku tgk komen ko print skrin tu jd rindu lak kat alis. Hikss.ada dia mesti dia ikut komen jemaah

    ReplyDelete
  3. Kannn bunga rafflesia terus. Hahahaha

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------