Thursday, April 8, 2010

I had a huge crush on this guy.....

OK, ini ialah entry kali ke-3 untuk hari ini. Tetapi, itu bukan bermakna aku tidak ada kerja, cuma, ia menunjukkan aku seorang blogger yang tegar dan jugak seorang yang pemalas.

HAHAHAGADHJ.

But anyways, referring to my previous entry, I've mentioned about my huge crush on this guy masa zaman Uni.

Ye, walaupon dah ada Dondon, but still aku menggatal, kau ada problem dengan tu ke malaun? (haha..tetiba nak mengamok, saiko apa kau ni Alia)

Aku pon tak tau kenapa aku suka dia...maybe sebab pada masa tu, dia sorang je kot yang rupa macam omputeh hahah...alamak, alasan tak boleh blahhhh.

Yeah, he's from K.azakhstan dan ya, muka diorg semua macam muka orang Tibet, north China, south russia, ala ala kaum mongolia pon ada...hahah...ok I wasn't trying to make fun of him/them.

Remember this, I had a HUGE crush on him! Like bila dia berjalan depan aku, aku rasa dia macam terbang sambil ada fireflies kelip kelip mcm tuuuu..

Pahemmm??? LOLOL

Matilah aku kena gelak dgn sesiapa yg kenal dia ni...tak kisah ah weh, dia seorang yg baik! (tetiba nak back up diri sendiri..haha!)

So anyway, dia ni kira one of the top students ah..pointer tak pernah turun 3.50, so oleh di sebabkan kepandaian terlampau dia, dia jenis senyap, bookworm agaknya...(motif  nak kaitkan org pandai dgn bookworm???).

Aku minat dia dari jauh je...ye lah, mana lah kita setaraf...dia tu tinggi, putih, pandai pulak tu...harharhar...oklah, actually kalau nak ikutkan, boleh je aku menggedik gedik damba dgn dia..tapi AI AM FAITHFUL TO DON ok..

Hahaha...perlu ke aku nak bold kan part faithful tu...

Dlm masa 4 tahun tu, aku rasa, aku boleh kira brapa line aku berborak dengan dia....haha...yeah that tells alot... memang tiada jodoh di antara kami...HAHAH

But if you asked any of my uni friends, sure diorg akan tergelak gelak sebab aku sanggup buat apa saja (wah!) untuk mendampingi si diaaa...

AHJAHDJADJHFF jap aku nak muntah.

Nak di ingatkan balik, seriously memang tak der reason aku nak minat dia.....I mean sure he's a nice guy and all, but we hardly even talk to each other, apatah lagi aku nak bawak dia masuk kelambu kan..

AHSJAHDJHHFA sori, aku muntah lagi.

I guess it was all crazy hormone talking..ye ah, nak mengharapkan si Don tu dtg (masa tu), memang takkan lah..dia pon masa tu financially unstable lagi. So I resorted to si Kazakh iniiiiwwww...HAHAHA.

I dunno lah kenapa aku attracted to orang bukan Malaysian...maybe sebab lelaki Malaysia ni memilih sangat, sebab tu at the back of my mind, baik amik org luar, probability untuk kena rejek tu rendah sikit...HAHAHAHSJAHD.

Anyhow, just in case if you guys are wondering, yeah, I told Don about him...hahah...sampai kesudah dia ejek aku...sampainyaaa hatimuuuuuuu

It was never a problem, sebab nama pon crushh jeeeeee.

Anyway, tadi aku gugel nama dia...hahahah, skali keluar sehhhhh. Siap kluar entry blog aku lagi!! Matiler makkkkkk. hahahaahahaha.

Sebab tu terus aku edit balik entry tu...hahaah, harap harap google dah update lah webcrawler dia....*crosses fingers*

Tapi, KALAULAH dia terjumpa blog ni pon...well, HELLO R.AVI.L....

ahahahaha (secara confidentnya) lagipon bukannya dia paham 100% pon kan...hahaha...and plus, it was a silly crush and it happened years ago. Now it's nothing lahhhh.







Tapi yang tak boleh blah....bila aku gugel tu siap ada gambar!! AHSHAJHDAJFAAAAAAAHHH

OH TOLONGGGGGGGG, as far as my memory goes..he looked much better years before...ke dia mmg rupa mcm tu dari dulu lagi?? LOLOLOLOL!!


(gambar ni kalau boleh aku nak kecikkan lagi...HASHAJSAHDJAFHFH)

Tapi betul ahh!! Dulu aku rasa dia hensem! kenapa sekarang dia kurennngnggg???

......bukan nak cakap apa lah...tapiiiiiiiii.......*ayat tergantung*

5 comments:

  1. ni pun dah cukup ensem..sungguh jambu lah alia :D

    ReplyDelete
  2. hahaha aku spam comment entries ko.

    *deep breathe*
    HOLY CRAP where did u get his picture?

    tellmetellmetellme.

    aku rasa dia dlm gambar mcm skema n urm... *senyap*
    but then in real life he's not that bad lah, i guess.

    ReplyDelete
  3. hi alia..
    i suka baca blog u.. :)

    tiba-tiba nak komen psl lelaki malaysia.. seriously it's true.. mmg dorang ni memilih..nak yg putih cantik mulus. hu hu..

    ReplyDelete
  4. Bitter Sweet,
    Hensem ke?? oklah, boleh tahan lah, tapi rasanya dulu lagi comel kot...ntah lah, kot kot mana aku masa tu dah cemey, semua nampak hensem...HAHAHA...oh yah lah, baru perasan, aku minat yg jambu jambu!! Tapi muka aku macam jambu batu...how????

    HAHAHSAJD.

    Shad,
    AHSJASDHAHAHAHAAHAHAH!! Kau tau, tadi aku dgn Diey siap gugel nama nama lelaki yang (agak) kacak masa MMU dulu...HAHAHA!!!! Siap gugel nama Sandy (!!!!) and setelah bertungkus lumus, dia skrng bekerja sbgi Staff Faculty IT di UTeM...LOLOLOL.

    Crap, I sound like a stalker...gilossss!!

    But anyhow, Shad, do you think R.avi.l looked like this before?? Aku tak perasan! HAHAH

    e.i.z.a,
    Ohhhhh memang!!! Diorg memilih, kalau masing masing muka hensem tak pe...ni ada yg mcm cicak kobeng ada hati mau supermodel! Pooodaaahhhh

    Wah, tetiba aku teremo sensorang.

    I think I wrote an entry pasal benda ni...malas nak korek archives (ehem ehem, silalah...AHSHJHADHAHD sori, aku mmg jenis tak tau malu sikit)

    ReplyDelete
  5. Sandy! Ha, staff IT kat UTeM? Apa anak Indo itu enggak reti balik ke negara sendiri kah? *percubaan ckp indon x menjadi*

    I don't think he looked like this b4, that was I mentioned he looked better in real life.

    Apa korang ni, stalk orang tak ajak aku! Hahahaha

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------