Friday, June 5, 2009

Huaaarrgggh!!

I AM SO TEMPTED. I CANNOT RESIST THIS. OMAIGOD.

CANNNOT...RESIST....THE...TEMPATION...IT...IS...OVERWHELMING....





CUTE is it not??? I mean pakai dengan midcalf black boots..wahhhh!!!

Dress with Drape Neck


Dress with drape neckline that frames the face while camouflaging the tummy area.

Was: $59.99 - $69.99
Now: $49.99 - $59.99


Drape neckline to elongates my top-heavy-problem and the wrinkle thingymajic to menghilangkan my biggggg tummyyyy! BEST GILOOOSSS!!

The dress is from Jessica London and they cater for plus sizes! Tapi macam agak bangang la model semua kurus kurus. Marketing salah laaaa madefakaaaa aaahaaa.

Ehem, anyway, I'm still contemplating..eventho the price has been reduced..tapi still agak mahal...I mean $60 for a dress saja? Kali lah 4 kan untuk converttttt...tapi tak kisah lahhh sebab Don yang akan belikan..hahahahah, tapi still..Mahal laahhhh

Anyway, we're going to Concord Mills tomorrow and aku mahu tengok dan terai menerai baju dgn suka hati sebab I know I don't have to pay for it. Kah kah kah. Eh, dah tersasar hala tujuan.

So for tomorrow, this is my shopping list (wahaha ada shopping list nokkk, kagum):
  • Black dress
  • Boots
  • Bolero shrug
Ok. Bai.

haha apa punya update ni

1 comment:

  1. aku ada selai, bukan sebijik cam nih la kan... tapi all hitam.

    murah jer, aku beli kat kedai-bangunan-cat-hijau area mydin lama melaka, situ mmg 'ramaiiii' giler pilihan baju saiz aku-ko ;)

    o, baju tuh harga dia rm30 sahaja ;p

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------