Wednesday, September 12, 2012

Where have I been for the past 1 year (almost)? Well, I've been to......(warning: massive uploads, kalau internet mati, sila salahkan orang sebelah, hahaha tetiba orang sebelah kan)

Gambar family. I think marks the first time aku upload gambar family kan? Oh well. Sila nikmati. HAHAH
Nasi, telur gorengdengan kimchi. Kimchi merupakan julap yang amat mujarab, sebab aku tak boleh lekang dengan toilet sepanjang trip tu. Taik sungguh (lol, literally)
LOL reban ayam. Kanak kanak jakun, dalam reban ayam pon nak tangkap gambar. Eh oklah, bukan reban ayam, but it sure looks like it!
I think apak was trying to impersonate Power Rangers kot. ANYWAY, masa tu I couldn't breathe, rasa hidung dah hilang.
YA, saya juga sebenarnya pandai main ski. Hidden talent gitu
Geongnyeongyungoruengueuggnugueyuong street. Haha, actually aku pon dah tak ingat kat mana ni. Eh kalau ingat pon I wouldn't know how to spell the damn street's name. Tak boleh ke namakan jalan macam "King's street ke, Green's street ke, Jalan Imbi ke, Jalan A ke.



My cousin and I. Muka saya memang tonyok macam tu. Kalau tak percaya sila tengok semua gambar.
See? I told you. Pelahap. LOL gambar ini amat hodoh. But what do I caree, you care? You don't care osoo
LOL, saja try suka suka. Dah sah sah la aku tak muat nak masuk kan, sebelah betis pon tak boleh guarantee muat.
Saya pergi bersama group ini. Semua perempuan, shopping pon berbakul bakul. ANYWAY, sila cari di mana saya. LOLOL
Vietnam yang panas serta melekit. I actually like Vietnam hmm. Maybe sebab I feel powaaaaful kot, sebab my boobsies are bigger. HAHAHAHHAHAHAHA ok. Dah.
Sila nikmati aksi aksi tak senonoh saya ini. HAHAHAH
Kalau kuda tu boleh bercakap, mesti dia ckp "THANK GOD MAK GAJAH NI DAH TURUN"
LOL tengah tengah jalan pon aku boleh buat aksi.



Cuba cari yang mana saya. LOLOLOLOLOLOLOLOL



SOME of my cousins and aunts. SOME je. Ni suku pon tak sampai.
My sister and cousin made that. Sebab di paksa. Aku dah lama lari, kenkonon bizi buat benda lain. LOL. Ye memang dasar pemalas.
Personalized by Qaira's mother (my aunty). Anak baru setahun, party dah mengalahkan party aku. Eh, sebenarnya saya dengki. LOL
Qaira budak notiiiiiiii


SEE I TOLD YOU, NOTTTIIII. Masuk hospital pon boleh noti noti.
She had virus in her blood stream. Don't worry, she's all better now. Sekarang I bet tengah berlari lari kat rumah tu.



Apak giving a speech to his team/department.
Yes, that is his (now ex) boss. Muda kannnnn? Cumil pulak itu. Eh. ANYWAY, nampak tak, baju apak sama dengan baju dalam lukisan tu.
Apak punya ceremony, anak pon ikut sama (dan mak). No lah, sebab they invited me, cause I'm cool liddat. 






Muka busuk sebab tengah busuk. NOW i remember why I don't go to zoos. Mak tak sanggguuuppppp







THE END!
hahahaha


Last but not least...
Here is Don! I lap this man a lot lot lot lot lot! LOL



And here is Don, playing The Walking Dead, a game that I WILL NEVAAA play, sebab aku ni penakut.



THE END. (no really, this is the end) 


Hopefully I'll get my mood back and keep updating this abandoned blog. 
Eh tipu. Mood tu takkan ada punya. LOL.

17 comments:

  1. Oii orang kampung sekelian Alia update blog oiiii!!! *shout sambil pukul gendang*

    p/s: I rasa u bukan gemuk pun, sebab betis n peha u adalah kecik sebenarnya. Tipuuu!!!

    ReplyDelete
  2. aahahahahaha lama giler xupdate~

    ReplyDelete
  3. i'm so eksaited okeh. lama dah tunggu kak alia update blog.


    hai abg don!

    *sure kena penampor kak alia, hahaa

    ReplyDelete
  4. keep updating laaaa
    pls pls pls
    :)

    ReplyDelete
  5. Finally ada update!! Whooaaa... Been checking ur blog since forever tp tak da update pun..

    ReplyDelete
  6. yeay u r baccckk??!! rindu laaaaa!

    eh iqbal kt batu kentonmen je ke? or d girl's home there?

    either way...did u know that ur cousin's engagement day sama ngn my wedding day?? huuu...apekahh...mmg nak invite u tp segan. tp klu ajak pun u have to attend d engagement ceremony, anyway. teehee!

    ReplyDelete
  7. i missed u Alia! i missed your doodles, and I missed D.. err.. NOT! Ampun :P

    hey, en. Nizam kah itu? LOLOL.

    ReplyDelete
  8. Aku smpai lupa my middle name bila dpt bca n3 ko ni (finally!)

    Eh.. Mr don.. Dh nampak..err...DEWASA?

    Err..baru tingat.a.i dont have middle name. Lol!!

    :DDD

    marilah kita menyeru agar smangat alia nk update blog ni akn mcanak2 naiknya!

    ReplyDelete
  9. Hoi korang ni memang kanak kanak girang senantiasa kan?? Sabooo saboo itu separuh daripada imannn hahaha anyywaayss...

    Adi Solikin: Itu dusta! Betis dan peha saya kalau dibuat salai boleh feed untuk 7 orang dalam masa 7 tahun. Hahahahahaha

    me suya: I knoww righttttt?? *flips hair*

    Nj: Sifat pemalas itu tidak boleh dibendung lagi. LOL. Apa hai hai?? Penampo nak?? Hahahahahah okok tipu je, saya bukan seorang yang ganas. ahahah

    illa: Oklaahhhh tunggu I dapat ilham okkehh?? Tunggu...tungguu...tung..zzzZzzZzz...

    cikteddy: TADA! NOW DAH ADA!! MAJIK TAK??? Hahahahahah

    aMyErInAiMiE: Eh, macam mana u knal iqbalbalbal? Eh, mcm dah pernah tanya, tapi saya ni pelupa. LOL. Nolah, Iqbalbalbal kat Labuan, and my cousin's home kat MINDEF, but her father's (my uncle) jurisdiction is in Batu Kentonmen. So buat lah majlis kat situ..dah alang alang ada hulubalang di situ...gunaaakann laahh hahahaha

    driedroses: I don't draw anymore...kalau I doodle pon hasil jadi tahi. Eh nvm. Selama ni memang hasil tahi pon. Hahahah. YOU MISSED SIAPA?? SIAPA?? CAKAP SIAPA!!! Hahahahahaha eh suka pulak aku. En. Nizam tu siapa?

    alis: SAYA ADA MIDDLE NAME!! MIDDLE NAMA SAYA B....eh lupa, rahsia bidadari pulak. HAHHA. Don dah gumuk, pastu ada janggut. Takpeee, saya sayang sama diaaaa jugaaaaaa

    ReplyDelete
  10. yaa..sure u dh penah tanye! kt fb kite ade borak2. heheh.

    my husband pun keje labuan skg. im in mindef skg. n xde sape in kentonmen ;p

    so bile iqbal nk kawin ek?hee

    ReplyDelete
  11. ada pun dia. rumah dah siap? hehehe...soalan..hehe

    ReplyDelete
  12. ala... draw la Alia. pretty, please??!! En. Nizam tu VP GIT. nampak dalam gambar tu macham dia. tapi mungkin gua salah kot. hehe.

    ReplyDelete
  13. aMyErInAiMiE:
    Oh your husband keja sekapal dengan Iqbal ke? (haha, "sekapal", kelakar pulak bunyi dia). Waaatttt you're in mindef kee?? I selalu jugak la pergi mindef visit my uncle's family!! Kenapa tak pernah jmpa??? Eh, suka hati aku je kan, ingat mindef tu sekangkang kera. hahaha

    tina:
    Rumah daahh siaaapp! omg, lupa nak update pasal rumah kann! hahahahh, dah setahun dah duduk! Takpelah, nanti i update pasal rumah pulak!

    driedroses:
    Ohhhh!! En Nizam tuuuu..tak laaa, tu En Kamil jee, GM kitaorg. Tapi GM IND Global (gambar dengan my dad tu) amatlah kacak orangnya!! ai laikeeeeeee growwwwl! Hahahahahaahah

    ReplyDelete
  14. hahaha. yesss..mindef bukan sekangkang kera!! hehe. klu datang mindef tweet2 la. u know my twit kn?or u need me to buzz u?huhu

    anyway,no. bukan sekapal. dlu they used to study together. dlm d same univ. la tp iqbal is my husband's little jr. ;p beza 1 year je kot. iqbal navy, mine is airforce. dua2 tu keje kt labuan. hee

    ReplyDelete
  15. Wow! Nice pictures. I wanna go KOrea and Vietnam! :D

    ReplyDelete
  16. fuyyohhhh..
    our captain Alia iszz back!


    oh im only interested on the pic #27 & #28 ! :P

    review sikitttt :P

    ok ok i;ll behave .aye aye captain!

    ReplyDelete
  17. Loving this post! You look like you're having a ball! (:

    ReplyDelete


-------------------------------------------------
Thanks! Here's a cookie. :)
-------------------------------------------------