Thursday, March 31, 2011

I LOL'd hard when I read his reply when I commented on the picture that his mom uploaded.


LOLOLOLOLOL Babik betul!
Sempat lagi! I was talking about something else!


Kepada sesiapa yang tak nampak sexual innuendo dia...alhamdulillah..anda tidak corrupt lagi..haha. Jangan jadi macam saya, saya dah kes kronik. LOL

Tatau kenapa lately entry asyik berunsur seksual harassment.

Demmm kena kawen cepat cepat ni. 
Siapa nak kawen dengan saya? Siapa tanak kena sepakan unggul! HAhahahahahaha suka hati aku je nak paksa kawen dgn mak gajah ni kan.

Wednesday, March 30, 2011

Hai





LOL best tak update ni?

LOLOLOL

Nanti lah aku update, ada banyak nak cakap. Pasal aku jatuh di khalayak ramai, pasal dressed up event, pasal penemuan misteri rambut panjang di celah boobies, pasal pak guard tua miang, pasal phong baru (YAY NO MORE IPHONG).

Ok, aku lapar. Tak boleh nak fikir. Bai.

Haha, ending rasa nak sepak.

Friday, March 18, 2011

Aku benci orang macam ni.



I'm sorry Pn. Red, I just had to post this. Aku amat bengang bila baca komen Pn. Purple.

Aku tak paham kenapa perlu nak berceramah agama bila orang tengah ditimpa bencana. Tak tau ke, your statement itu doesn't make you look pious nor religious, instead, it makes you look like seorang yang tidak berhati perut. 

Orang Jepun tengah berduka, tengah keluarkan mayat, mencari orang, kau dengan heartless nya cakap diorang "deserved" it because of what their NENEK MOYANG did to ours. 

OMG.

What a selfish and hypocritical punya statement.

I swear, sebab pemikiran macam tu lah yang tarnished kan nama baik Islam. 

I don't want to drag this issue any further, sebab ia akan membuatkan aku menjadi naga berapi kembali (chey, "kembali" as if selama ni aku dah baik la. HAHA!)

So as my last words, PLEASE, PLEASE I BEG YOU, janganlah ada pemikiran negative macam ni. Tolong lah ada rasa berperikemanusiaan sikit.


Over and out,
Alia yang best gila (LOL)

Wednesday, March 16, 2011

As I grow up..this is what I've learned.




Not trying to insult anyone, but even a pious man can be so selfish.

All we want to do is just to move to an ALL MALAYS neighborhood for a fresh start. We don't want to make enemies, and YOU being a ketua kampung and all, should be the one that welcomes new settlers, not invoke shit.

I mean what did my family ever do to you?? We don't stir shit up, so why should you??

Kenapa perlu sampai naik court?? Couldn't you at least have the decency to tell us if we did anything wrong?? My parents spent their whole life savings for this house, rumah tua diorg, and because of your jealousy, they have to fork out MORE untuk settlekan isu ni.

You are an elder, you are a respectable person in this community, then why can't you ACT like one??

You are the most selfish, the most hypocritical human being ever!! What, you think we didn't notice you ILLEGALLY tilted the STREET LIGHTS to they'll be pointing at YOUR house?? And you think that's not a crime? I may not be well versed in our laws, but I'm pretty sure that falls under the category of DAMAGING PUBLIC PROPERTIES.

God.

When I was small, I had so much respect of older people, especially when they are so pious and religious. I always thought the higher they are in a community, the more integrity they have.

But over the years, I have witnessed so many betrayals it kills me inside. I am on the verge of losing my respect to humanity.

I wonder how your children or grandchildren will feel if they find out that their (grand)father is not someone whom they think he is. All the respect, hope and admiration....gone.

They look up to you, as their (grand)father/husband.
And we would have done the same, as a community leader.

But you blew it.

Sunday, March 13, 2011

Monday, March 7, 2011

Thursday, March 3, 2011